Veelgestelde vragen

Home/Over ons/Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2020-11-20T13:25:13+01:00
Welke garantiebepalingen hanteert ATO?2020-11-27T10:44:45+01:00

ATO hanteert de volgende garantiebepalingen:

  • Voor mechanische componenten geldt een volledige garantie voor 3 jaar vanaf de datum van levering gevolgd door een afbouw van de garantie voor 7 jaar.
  • Voor elektrische componenten geldt een volledige garantie voor 3 jaar vanaf de datum van levering, gevolgd door een afbouw van de garantie voor 7 jaar.
  • Voor onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn zoals staalkabel en katrollen geldt een volledite garantie voor de periode van 1 jaar vanaf de datum van levering.

Voor nog meer informatie verwijzen wij u naar de leveringsvoorwaarden.

Levert ATO ook in het buitenland?2020-11-27T12:30:54+01:00

Wij leveren en monteren niet alleen in Nederland, maar ook in België en Luxemburg. In eeze landen werken wij met vaste dealers.

België

In België werken wij samen met:

Serry Agri NV in Ouwegem
H.A. de Bruijn in Achtmaal

Luxemburg

In Luxemburg werken wij samen met:

Lely Center in Urspelt

Vragen over leveringen in de rest van de wereld? Neem dan contact met ons op. Wij leveren wereldwijd! Hebben geleverd in China en de Verenigde Staten, om maar iets te noemen.

Als ik bij ATO bestel, wie doet dan de montage?2020-11-20T13:03:11+01:00

Deze vraag krijgen wij best vaak, en dat begrijpen we wel. Wij leveren kwalitatief hoogwaardige producten die hun functionaliteit in de praktijk hebben bewezen. Dat is één component; u krijgt een kwaliteitsproduct. Maar de montage is het tweede component die het eindresultaat beïnvloedt.

De montage van een stalgordijn of ander ventilatiesysteem of oprolpoort moet natuurlijk worden uitgevoerd door vakmensen. Alleen dan krijgt u een goed eindresultaat!

Precies zo denken wij er ook over. Vandaar dat wij werken met een eigen montagedienst onder leiding van Wilfred van Til. Maar wij zetten eveneens – om onze flexibiliteit te waarborgen en snelle service te kunnen garanderen – vakbekwame ZZP’ers in. De ZZP’ers met wie wij samenwerken, kennen niet alleen onze kwaliteitsproducten maar kennen ook onze kwaliteitseisen voor montage. En die is hoog!

Kortom; het kan zijn dat onze eigen montagedienst naar u toekomt, maar het is eveneens mogelijk dat ZZP’ers de montage uitvoeren. Maar voor de uiteindelijke kwaliteit van de montage mag dit niets uitmaken.

Heeft u vragen hierover? Bel: 0575 – 55 54 57

Is een offerte bij ATO altijd kosteloos en vrijblijvend?2020-11-20T11:42:29+01:00

Jazeker! U kunt altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. In aansluiting op uw wensen en de technische mogelijkheden, maken wij een passende prijsopgave.

Bij serieuze interesse komen wij- als u dat wilt op locatie kijken. ATO werkt in heel Nederland, België en Luxemburg. Soms verwijzen wij u naar een dealer bij u in de buurt en komt hij bij u op locatie kijken en inmeten.

Op zoek naar een dealer bij u in de buurt? Bekijk ons dealernetwerk.

Omdat wij focussen op klanttevredenheid werken wij alleen samen met dealers die onze producten van haver tot gort kennen.

Hoe vraag ik een offerte op maat aan voor een stalventilatiesysteem?2020-11-27T12:44:56+01:00

Bent u op zoek naar een ventilatiesysteem zoals een stalgordijn en wilt u een offerte op maat ontvangen? Voorzie ons dan van de volgende informatie:

  1. Naam
  2. Projectnaam
  3. Welk systeem
  4. Maat netto opening – lengte
  5. Maat netto opening – hoogte
  6. Ondermuurhoogte
  7. Hout of stalen gording en vrije ruimte (hoogte gording)
  8. Welk type zeil
  9. Welk type gaas – windbreekgaas of vogelgaas
  10. Hoeveel spantvakken zijn er?
  11. Wat is de spantafstand?
  12. Aantal binnensteunen – ja of nee
  13. Aantal stormbeugels buiten
  14. Soort bediening? Handmatig, motor met handschakelaar, schakelkast en/of weercomputer?

Wilt u een offerte op maat ontvangen? Vanzelfsprekend nemen wij het bovenstaande graag telefonisch met u door. Ons uitgangspunt? Een offerte aanieden die aansluit bij uw wensen en technische mogelijkheden.

Bel ons voor een offerte op maat: 0575-55 54 57

Of stuur uw vraag via het contactformulier.

    Wat is de levertijd voor een stalgordijn, strokengordijn of oprolpoort?2020-11-20T13:48:55+01:00

    Normaliter krijgt u binnen 10 tot 15 werkdagen na orderdatum de bestelling geleverd.

    Deze levertijd van 2 tot 3 weken geldt echter niet voor de oprolpoorten: ATO XXL poort en ATO Stabi poort. Voor deze oprolpoorten geldt een langere levertijd.

    Weten wat de levertijd is voor deze oprolpoorten? Bel ons voor een actuele levertijd: 0575 – 55 54 57 of mail: verkoop@ato-agro.nl

    Lees meer over onze oprolpoorten

    Hoe onderhoud ik mijn stalgordijn?2020-11-20T09:44:48+01:00

    Voor het goed onderhouden van uw stalgordijn kunnen wij u 5 tips geven. Als u deze tips opvolgt, hebt u langer plezier van uw stalgordijn!

    1. Houd de zijkanten van de stal onkruidvrij zodat grassen en ander onkruid niet in het stalgordijn kunnen groeien.
    2. Houd de rol goed schoon. Draai hem zo nu en dan helemaal los zodat rommel zoals zaagsel, blad en stro eruit valt.
    3. Houd ongedierte op afstand. Ze kunnen uw stalgordijn kapot knagen.
    4. Is er vorst voorspeld? Zet de automatische besturing op UIT.
    5. De lagers van uw stalgordijn NOOIT smeren met olie. Vet trekt namelijk vuil aan.

    Zijn uw stalgordijnen defect en wilt u ze laten repareren? Maak dan een afspraak. Onze eigen montagedienst repareert en renoveert stalgordijnen.

    Bekijk de situatie vóór en ná reparatie stalgordijn

    Stalgordijn reparatie - voorStalgordijn reparatie - na